Heippa! Ouluun matka meni nukkuessa. Uus paikka ollut aika jännittävä ja outo, mutta nyt on saanut jo jopa vähän leikittyä
paljon nukkuu pikku mies
Huomenna alkaa koti matka kotiin Saariselälle.
Kiitos kuulumisista ja kuvasta Elina!!!