



Hei,
Ja viimeinkin terveisiä Jyväskylästäkin. Narttu pentu, Fast As A Bucket Of prawns sai nimekseen Hertta
Meillä asustaakin melkoinen villikko; välillä hepuli- hertta, mutta myös herttainen hertta
Kovin on rohkea ja reipas pentu, sekä ruoka maistuu edelleen.
Rokotuksessa on käyty, ja eläinlääkäri kertoi; ettei havaita enää yläpurentaa.
Mökkeilyäkin on jo kokeiltu, ja se meni jopa yli odotusten. Autoilu sujuu rennosti, ja pihalla mukavaa juosta irti. Sisäsiisteys hyvällä mallilla.
Kiva lukea muidenkin kuulumisia sivuiltasi.
Aurinkoisia juhannuspäiviä 

Terveisin Anne ja Tero
Kiitos Anne ja Tero! Tässä neidissä löytyykin värejä vaikka mitä, jännä seurata millainen väri on aikuisena!