Hei
. Jasu on kotiutunut hienosti. Vielä vähän arkailee vieraita ihmisiä. Sisäsiisteyttä harjoitellaan. Huomenna mennään rokotukselle
Kevätterkuin Kirsi ja Jasu
Kiitos Kirsi ja Jasu, paljon vaan positiivisia ihmistapaamisia 🙂