venäjänbolonka
venäjäntoy
pomeranian

19.06.2026 Cosmos hälsningar

Vi önskar er en glad midsommar med lite bilder av vår härliga sommarkille ☀️🌻

I dag åkte han lite båt för allra första gången, det var spännande och gick bra då han fick sitta i lillmattes famn (samt en kontinuerlig ström av godis 😉). Nog ser det ut att bli sjöbjörn av Cosmo ännu!

Vi njuter för fullt av fina, busiga, glada och gosiga Cosmo! Valpkurs är avklarad, små trick gör han gärna, att komma då vi kallar gör han då han själv vill 😌.

Nu väntar sommarlov på villan med promenader, lek med lillmatte och kusiner, godsaker som fammo smyger åt honom, båtfärder och mycket gos.

Ha en fin midsommar i Nedervetil, hoppas ni får bra väder även där!

//Magdalena

Tack Magdalena och Cosmo!