Hei taas!
Olipahan kuulkaa mökkiviikonloppu! Niin lämmintä ja mukavaa. Kävin uittamassa varpaita joessa, mutta hyppäsin pois samoin tein, vaikka itse sinne meninkin. Ensimmäinen mökkiyö sujui kivasti, mutta toisena yönä päätin haukkua kauheasti ainakin 5 kertaa. Kuulin kaikenlaisia ääniä mm sateen ropinaa peltikattoon. Matty oli sitä mieltä ihmisäidin kanssa, että ole jo hyvä mies hiljaa. Vähän nolotti. Itikoita oli mökillä kovastikin, yritin syödäkin muutaman. Mökillä oli mukava rouskutella possunkorvaa ja leikkiä Mattyn kanssa. Matty ja minä kävimme mummon luona päivähoidossa sillä välin kun toiset kävi kaupoilla. Olipa muuten hurjan jännää ja tosi viileä talo. Matty yritti nukkua ja minun piti haukkua ikävääni. Onneksi eivät viipyneet kovin kauaa. Onhan se outoa jäädä vielä vieraaseen paikkaan! Matty kertoi minulle, että kunhan minunkin turkki kasvaa samaan mittaan kuin hänen leijonanharja, niin tulee takuulla kuumat oltavat. Matty tykkää pyöriä viileällä nurmikolla aamuisin, minä en ole vielä keksinyt mitä hauskaa siinä on.
Kesäterveisin, Tuure
🙂 ♥♥♥

