Pikkuiset Normal-pennut kävivät Kokko-Veti Oy:llä ell Taina Lehtosen tutkittavana ja sirutettavana, terveitä pikkuisia kaikki ♥
Nyt odotellaan rekisteripapereita Kennelliitosta ja pakataan reput valmiiksi 🙂
Vapaana vielä oranssisoopeli poika 🙂