Moikka! Eilinen matka Jyväskylään meni hyvin. Täällä on oikein mukavasti alkanut tutustuminen uuteen kotiin ja uusiin perheen jäseniin. 🙂
(Hilla tuli nimeksi)
Mukavaa kevään jatkoa !
Yt.
Mira
Kiitos ja hyvää kevään jatkoa Hillalle perheineen ♥