Moikka! Pitkän matkustuspäivän jälkeen ollaan vihdoin kotiuduttu. Matka meni oikein hyvin, nyt Bella jo täällä iloisesti leikkii ja tutustuu uuteen kotiin ♥ Ruoka ja vesi maistuneet myös hyvin 🙂
Kiitos Riia!