Yara lähti takaisin kotiin ja pidetään peukkuja että parin kuukauden kuluttua syntyy pieniä venäjänbolonkanpentuja ♥
Kiitos Mira Yaran hyvästä hoidosta, reipas ja mukava tyttö ♥