Believe-pentueen orpopojat pääsivät ensimmäistä kertaa maistelemaan oikeaa lihaa tuttipullon sijaan.
Jospa pikkuhiljaa alkaisi helpottamaan eikä enää parin tunnin välein tarvitsisi olla tuttipulloa lämmittämässä 🙂