Käytiin rokotuksilla ja keskiviikkoisin ollaan käyty tassukahvilassa, jossa saa paljon herkkuja ja rapsutuksia. Luna on jo iso tyttö kun painoa on 2,8 kg ja 25 cm vaatteet ovat käyneet pieniksi.
T. Satu
Kiitos ihanasta viestistä ja kuvista Satu!