Boy Band pojat kävivät terveystarkastuksessa ja sirutuksessa KokkoVet Oy:llä ell Taina Lehtosen tarkastuksessa ja kaikille tuli puhtaat paperit 🙂
Nyt sitten odotellaan rekisteripapereita taas Kennelliitosta 🙂