Terveisiä Riimiltä! Hän on niin reipas ja rento tyyppi, ihan fiksukin. Muistuttaa aika paljon äitiään… Mutta näyttää tosi monien mielestä Pikku Kakkosen Ransulta
Kiitos Kati, Riimi on tosi nätti ♥