Matty täällä moi!
Ajattelin toivotella kaikille hyvät juhannukset! Minä kävin viime viikonloppuna mökillä ja Tuure, Tuuti näin ihmisäidin sanomana, jäi mummille hoitoon Pontuksen kanssa. Kyllä minulla oli mukavaa mökillä, kun sain leikkiä kolmella lempilelulla monta tuntia päivässä ja nukkua rauhassa mihin satuin asettumaan. Elämä oli varsinaista luxusta! Voi pojat mikä hermoloma tuosta pikkuriiviöstä. Vaikka olihan meillä ikävä puolin ja toisin. Tuure ei vain tahdo muistaa, että tuutilullaa tekisi hänellekin hyvää aina toisinaan. En minäkään aina nuku, mutta välillä pitää oikaista ihan rauhassa. On nimittäin aika raskasta olla näin suloinen ja komea yötä päivää. Tuutilla on nyt varpaiden jahtaus -sesonki menossa. Arvatkaa vain kahdesti kumpi on edelleen ihmisäidin lellikki, hih hih.
Tuure oli viihtynyt sen viikonlopun mummin ja Pontuksen kanssa hyvin, oli kuulemma jopa rauhoittunut päiväunille, kun Pontuskin nukkui. Tuure ja Pontus tykkää syödä yhdessä sulassa sovussa nappuloita. Vaikka Pontus ei yleensä enää leiki, Pontus pyörittää herkkupalloa ja Tuuresta on hauskaa katsoa sitä ja napsia muutamia pudonneita herkkuja. Tuure leikkii itsekin pienemmällä herkkupallolla, kun sen voi kantaa suussa ja piilottaa isoveljeltä. Pontus laittaa Tuuren aina välillä ojennukseen ja kyllä Tuure uskoo heti. Punkitkin ovat kiusanneet Tuurea ihan urakalla, vaan enpä minäkään ole jäänyt ilman.
Nyt minä jännitän pääsenkö huomenna mökille juhannuksen viettoon yksin vai Tuuren kanssa.
Kesäterveisin, Matty
Kiitos Matty ja Terhi Hanna taas ihanasta kertomuksesta ♥




Hei,
Ja viimeinkin terveisiä Jyväskylästäkin. Narttu pentu, Fast As A Bucket Of prawns sai nimekseen Hertta
Meillä asustaakin melkoinen villikko; välillä hepuli- hertta, mutta myös herttainen hertta
Kovin on rohkea ja reipas pentu, sekä ruoka maistuu edelleen.
Rokotuksessa on käyty, ja eläinlääkäri kertoi; ettei havaita enää yläpurentaa.
Mökkeilyäkin on jo kokeiltu, ja se meni jopa yli odotusten. Autoilu sujuu rennosti, ja pihalla mukavaa juosta irti. Sisäsiisteys hyvällä mallilla.
Kiva lukea muidenkin kuulumisia sivuiltasi.
Aurinkoisia juhannuspäiviä 

Terveisin Anne ja Tero
Kiitos Anne ja Tero! Tässä neidissä löytyykin värejä vaikka mitä, jännä seurata millainen väri on aikuisena!


Raimon uusi bestis Labrador Remu




Kovasti Raimo kasvaa ja on kyllä niin rohkea kaveri, tanner tömisee kun pojat Raimo ja Sipe rallittaa

Kiitos Kati ♥

Niin lähti myös Toivo matkaan Nooran luokse Laitilaan ♥
Siskolikka Lyyli jää vielä odottelemaan että se oma perhe saa lomamatkansa tehtyä ennen kun muuttaa ♥

Sitten tuli ihanan ja päättäväisen Urhon aika lähteä Anniinan ja Henrin matkassa Seinäjoelle 🙂
Ensimmäisenä lähti viimeiseksi varattu Baileys pentu Molly Hannan ja perheen matkassa tähän lähelle merenrannalle 🙂
