Terkkuja Helsingistä! Jimma kävi tänään ekassa hammaslääkärissä poistattaa hammaskiveä ja yksi heiluva maitohammas oli jäänyt suuhun ja se poistettiin. Kaikki meni hyvin ja nyt väsynyt potilas ♥
Kiitos Jemina!