Sijoitustyttömme Muusa kävi astutusreissulla Tastinmäellä. Toivottavasti saame venäjänbolonkanpentuja taas parin kuukauden kuluttua 🙂
Kiitos Kati että olet kasvattanut Muusasta huippukivan ja sosiaalisen sekä hyvinhoidetun pikkuneidin!