Mira ja Yara aloittivat eläintenhoitajakoulutuksessa Kannuksessa 🙂
Yara on saanut olla mukana oppitunneilla ja on osoittautunut oikein päteväksi oppilaaksi 🙂
Kiitos kuvista Mira!